The past few days

Gårdagen bestoda av träning på gym, vart ben/ruma och lite inslag av rygg. Stordandlade på willys det gick riktigt smärtfritt. Kan dock inte säga samma sak om besöket på köttaffären som tog mig nästan 1 timme då det var så mkt folk där. 
 
Tog en power walk med lite skön musik i öronen efter att all shopping var klar, det var så skönt att bara varva ner. Käkade skräpmat till middag, lyckades få i mig en hel pizza själv vilket är ovanligt. Klädde granen och tog det bara lugnt resten av kvällen.
 
I dag var det en lång sovmorgon, skönt men ack så stel i kroppen man vart. Vart en sväng in till ica då vi kom på att vi saknade lite saker här hemma som ex smör till mackorna. Tog svängen in på el giganten då sambon skulle köpa xbox live poäng. 
 
Resten av dagen så har jag gjort knäck som vart riktigt god, fick tummen upp av sambon. Färgat håret så det är fräscht och fint till jul. Nu ska jag ägna mig åt något som är mindre roligt men nödvändigt, att betala räkningar.
 
 

Ditt ord
Postat av: Betty Bones

Åååh knääääck, gud vad gott..

Tack <3 Appen heter förresten DecoAlbum om jag inte minns helt fel. Ikonen är en rosa kamera :)

Sv: Turns out att blogg.se har buggat och raderat HELA min stilmall, inte ens återställt den utan verkligen raderat varenda tecken. Den var helt tom.. Så jag har fått återställa ALLT.. :(

2013-12-21 @ 22:18:55
URL: http://bettybones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0