This is what i do for a living

Lite mer en halva arbetsveckan är gjord, woho! Denna onsdag har varit lång och mina ögonlock känns för tillfället skapligt tunga.
 
Vi rundade av dagens arbetspas med att extrahera en tand, this is what I do for a living. Nä men skämt o sido så drar vi inte bara ut tänder. Mesta delen av vårt arbete är att undersöka hur tänderna må, laga de hål som finns och i en del fall extrahera ifall de är i så pass dåligt skicka att de ej går att rädda.
 
När arbetsdagen var klar så svidade jag om och åkte upp till sjukhuset för att göra dagens goda gärning genom att lämna blod. Snabbt gick det men det där med att bli stucken tycker jag är satans läbbigt.
 
Maten var klar när jag kom hem och nu sitter jag nerkurad i soffan. Ska strax ta mig ner till mitt dressing room och fixa håret för i morrn vankas det julbord på kvällen med hela jobbet samt resten utav klinikerna i sörmland. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Johannas Retro & Rockabilly

Den där bilden va inte den mysigaste direkt! ;O

Ha en bra dag gumman! Puss

2013-12-12 @ 13:57:16
URL: http://johannasretro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0