Blogg lek

Jag har fått en utmärkelse av Malin!
 
Med utmärkelsen följer uppdraget att skicka den vidare till bloggar som har färre än 200 följare.
Berätta på din blogg vilka du utnämner och länka till deras bloggar.
Skriv på deras bloggar att de fått utmärkelsen av dig.
Svara på frågorna du fått av den som gett dig utmärkelsen. 
Hitta på fem nya frågor till de du nominerar.
 
 
Vad är det pinsammaste som hänt dig?
När jag höll på att landa i ett hinder då hästan vägrade hoppa och hela läktaren var full med folk som sen applåderade åt att jag lyckades hålla mig kvar på hästen. Just då ville jag bara sjunka under jorden ^^
 
 
Vad är din absolut högsta dröm?
Att få ett fast jobb som jag trivs med
 
 
Vilka är dina bästa/sämsta egenskaper?
Snäll, omtänksam och målmedveten. Kan vara envis (på gott och ont), otålig.
 
Vilka tre saker skulle du ta med dig till en öde ö?
Min sambo, en komplett verktygslåda och solkräm.
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jag skulle köpa ett hus med stort garaget åt sambon och mig. Om det blev pengar över
så skulle jag boka en resa.
 
Jag nominerar Doris, Mickaela, Mikkis
 
Vad klarar du dig inte utan?
Om du är tvungen att vara med i en dokusåpa som visas eller har visats på teve vilken
skulle du välja och varför?
Bästa barndomsminnet?
Vilken är din favorit låt & varför just den?
Om du bara fick se om 1 enda film restan av ditt liv vilken film skulle du välja och varför?
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0