Explosioner och vassa kommentarer

Vart en lyckad tripp till norrköping och bauhaus. Sambon kom hem med en ny borrmaskin och lite andra div verktyg. Själv så kom jag bara hem med skivan som skall användas till att göra avdelare i min ena byrålåda.
 
Åkte ut till sköldinge och fikade, vart kaffe och pistagebullar. Lite prat om ullared och hus/lägenhetsköp.
 
Väl hemma så fixade sambon med träskivorna som ska oljas in. Jag roade mig med att plocka och organisera om i några av köksskåpen. Resade ur en massa saker om inte används så ofta och som nu ska få sig en plats uppe på vinden.
 
Vart kebabtallrik till middag och sen vart det bio - A good dag to die hard. Som jag nämde tidigare i dag så hade jag inte så höga förväntningar på filmen. Men Bruce levererade, det var mycket explosioner och vassa kommentarer.
 
Dialogerna mellan far och son var vassa och bjöd upp till många skratt, åtminstonde från min och sambons sida. Men sen så har vi ju lite weird humor. Så gillar du bruce, meningslös action, lite överdrivna bil och explosions scener så tycker jag verkligen du ska gå och se filmen.
/M
 

Ditt ord
Postat av: basebollivet.blogg.se

Åh jag VILL se den.

2013-02-16 @ 23:18:40
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0