Helg

Dagen på jobbet har gått bra, har mest tagit det lugnt och tittat på teve. Hoppade in på willys påvägen hem då sambon ville ha pommes till lövbiffen. Nästan hela parkeringen var full med bilar, trodde inte alls det skulle va så mkt människor där vid halv 4.
 
Fast jag hade tur då köerna till kassorna inte var så långa och det gick snabbt. Tog tag i disken när jag kom hem och lagom när jag var klar med den så kom sambon hem från jobbet.
 
Fixade till lövbiff med pommes/rotfrukter i ugn så nu har vi båda ätit så vi nästan är fyrkantiga av oss. Resten av kvällen blir lugn men soffhäng och mys.
 
Har ni några roliga planer för helgen?
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

massa gott :D skönt att jobbet gått bra! jag blir så less på att de ska krångla massa på bägge jobben nu men som timmis kan man ju inte göra så mycket ändå.. jo det är jätte skönt att äntligen få diagnos på papper.. att någon äntligen tror på en liksom och att kanske fler gör det tillslut! :) hoppas du får en mysig lördag!

2013-02-16 @ 10:30:11
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0