Känner mig som trötter

Kom sent i säng då vi fasnade framför oscarsgalan som visades på teve i går. Så klockan hann bli tio över tolv innan jag låg med huvudet på nattkudden.
 
Sambon är halv krasslig så han har legat halva natten och dragit timmerstockar. Har man vaknat till en gång så är det inte en lätt match att somna till det ljudet haha.
 
Frukosten är intagen och jag är tillfixad, om en stund är det personalmöte på jobbet. Sen bär det ner till af och prata lite med de.
 
Efter att allt det är avklarat tänkte jag leka hemmafru och baka bröd samt en kaka. Blir nog att avrunda kvällen med ett gympass.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Emma

Jaa, så har det blivit typ varje gång man pratar om det. Hehe. Ringde nyss men det va upptaget. Hoppas man får svar nu!

2013-02-26 @ 09:31:09
URL: http://Eembla.blogg.se
Postat av: MissC

Vilken kanal visades det på?

2013-02-26 @ 18:36:48
URL: http://misscdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0