Mindre kaos

Ja det är på ett ungefär så våran lägenheten ser ut just nu. Men jag har ingen brådska att städa upp det utan tänke mysa i soffa men min kopp varm choklad en stund till.
 
Sen så ska det väl så småning om röjas upp här, är ju en mindre hinderbana i hallen. Och diskberget ja det ska vi inte tala om, tror det på något mystisk vänster har förökat sig under natten utan vårat medgivande.
 
Ska iväg och jobba några timmar på efter middagen, ska bli trevlig har faktisk saknat min brukare. Hoppas även på att sambon hinner fixa klart avdelarna till min låda så jag kan få lite ordning och redan. Just nu så är det bara en enda röra med underkläder, hittar typ aldrig det man ska ha.
/M
 
 
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0