Nothing at all

Ja det är precis så min förmiddag har sett ut sen jag klev av mitt arbetspass i morse. Vart 30 min övertid då ena kollegan råkade försova sig men det är sånt som kan hända oss alla.
 
Väl hemma kröp jag ner i sängen brevid sambon och vilade ögonen i drygt 1 timme. Sen hade vi brottning och kittlingsmatch - ingen utav oss vann.
 
Traskade ner till sultans där sambon bjöd på frukost, vart varsin baguette med skagenröra och bakelse till. Det var nästan så jag rullade ut därifrån.
 
Handlade lite gott kött till kvällen nere på köttaffären. Ska strax locka håret och se om det blir, annars får det nog bli en annan frisyr till live and jive. Tänke att det är lika bra att testa att göra frisyren i förväg så man vet att det funkar, här lämnar vi inget till slumpen haha.
/M
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0