Så välbehövligt

Vart gymmet i går kväll och träna armarna. Sen vart det hem och gotta sig med tortilla chips och dipp. När klockan var 22 så var både jag och sambon dödströtta så det vart tidigt säng gång.
 
Unnade mig lite sovmorgon i morse och klevupp vid halv 9 så jag har fått ca 10 timmars sömn. Det var välbehövligt kan jag säga för jag känner mig ordentligt utvilad.
 
I dag ska det dammtorkas, golven ska tvättas och så ska jag ner till frissan för att avboka min klipptid. Hade tid för att klippa luggen kort till live and jive men jag ångrade mig. Luggen ska få växa sig lång igen, haha vilken velpelle jag är.
 
Eftermiddagen kommer att spenderas på gymmet men en vän. Tror jag ska köra kondition för hela slanten men hinner nog ändra mig några gånger innan jag kommer till gymmet.

/M
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0