Stort paket på väg

Nu är ett stort paket på väg hem till sambon och min från gymgrossisten. Det vart en hel del gott och blandat, själv beställde jag hem mer utav Ripped Pro. Har visserligen en burk kvar hemma med 40 kapslar går åt fort och nu hade de bra erbjudande på de.
 
Sen klickade jag även hem Diet-Pro som kan användas som måltidsersättning, tänke nämligen byta ut lunchen mot en shake någon gånger i veckan. Är ett bra alternativ när det inte blir något mat över till lunchlåda åt mig, då kan man ta en shake istället för att göra iordning någon onyttig mat som det brukar kunna bli ibland.
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Sandra Gee

Tack så mycket för din kommentar om mina naglar på min blogg ;)
Ser att du också ligger i med träning? :)

MVH
Sandra Gee

2013-02-12 @ 15:15:56
URL: http://sandragee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0