Varva ner

Sitter i soffan med en skål vaniljyogurt med frusna hallon/björnbär/mango i samt ett mugg med grönt tée till. Håller på och varvar ner efter dagens 2:a träningspass, vart till att träna armar båda passen.
 
Annars i dag så har jag varit uppe på Ö&B en sväng, handlade lite nödvändigheter som duschcreme och tvättmedel. Sånt man inte klarar sig utan helt enkelt.
 
Räkningarna är betalade så nu är man lite mindre rik men jag ska inte klagar, fick över så jag klarar mig bra månaden som kommer.
 
Sambon kom hem tidigare från jobbet i dag då han inte alls känner sig kry. Mitt stackars hjärta, får hoppas han kryar på sig fort. Han har en tidens till att bli rastlös väldigt fort.
 
Åkte iväg och storhandlade själv i kväll, var lugnt och skönt uppe på willys så man kunde lulla runt i sin egen takt utan att bli stressad. Vart fem påsar fulla med mat, sambon var så snäll och mötte upp mig ner i porten så jag skulle slippa bära upp alla påsar själv.
 
Ja det var min måndag det, en helt okej dag. Hoppas ni också har haft en bra dag.
/M
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0