Åh it's friday!

Haft super skumma drömmar i natt så jag var inte jätte pigg när sambons klocka ringde. Var en snäll flickvän och körde honom till jobbet då hans bil inte startar och jag behöver min under dagen.
 
Men man får ju se det positiva jag kommer ju upp i skaplig tid även fast det hade varit skönt att ligga kvar i sängen. I dag blir det frukost fika på sultans med grannen, sitta och snacka bort någon timme.
 
Sen blir det en sväng till tippen och kasta lite kartonger som har stått i lägenheten lite för länge enligt mig. Är lite annat små plock som skall kastas också.
 
Ikväll blir det att åka och storhandla men vi väntar nog tills närmar stängning så man slipper trängas med för mycket folk som ska handla till fredagsmyset.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

skönt att vara uppe tidigt :) fast det är kallt idag! låter som en bra idé att vänta tills stängning med att handla.. idag är ju lönehelg, fredag och jaa det resulterar ju bara en sak xD

2013-01-25 @ 08:19:23
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0