Bla bla bla..

Lugn kväll med sambon här hemma. Han har skippat garaget 3 dagar i rad dock inte för att han vill ha extra tid med mig utan för att han känner sig hängig. Fet dissad eller vad, haha nä så illa är det inte.
 
Mamma kom förbi en sväng och hjälpte mig bli mer klok på papprena jag hade fått med posten i dag. Snart trillar även mina böcker ner i brevlånad. Passar bra då jag fått ett arbetspass på måndag så jag hoppas de hinner komma innan dess.
 
Sambon och jag har hunnit med att klicka hem lite vitaminer till mig och träningspulver till honom. Dock kommer det bli en beställning till snart då en del av hans saker var slut på lager.
 
Är sugen på att utöka träningsgarderoben lite, skulle behöva ett till träningslinne. Nya byxor skulle behövas också då de jag har börjar bli förstora i midjan. En stor snygg väska vore inte fel heller, bra att ha till både gym och jobb. Mamma ifall du läser detta, du vet den där stora svarta skinväskan du har den vill din super snälla dotter låna :)
/M
 

Ditt ord
Postat av: Emma

Hihi. Du får se längre fram. ;) Men jo. Jag bara måste fixa det. Hehe.
Tack så mycket för tummarna! :)

2013-01-16 @ 23:00:59
URL: http://Eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0