Färdig!

Nu är julen bortplockade och det är färdig städat. Det har dammats, dammsugits, sängkläder är bytta och golven är torkade. Fyllt på en massa torrvaror så som ris och pasta i div brukar.
 
Näst sista maskinen tvätt är igång sen är tvätthögen nästan obefintlig. Mitt i städningen så hann jag även med att ringa lite samtal, tur man är duktigt på multitasking ;)
 
Var ju en sväng nere på apoteket förut, jag var inte ensammen om att försöka kurera mig mot förkylningar. Tittade på de där näsplåstrena som ska göra att man kan andas bättre när man är förkyld. Men det slutade dock med att jag kom ut där ifrån med saltvattens nässpray som är skonsam mot slemhinnorna i nästan. Strepsil halstabletter och flux munskölj.
/M
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: bexollila.

ja de e riktigt hemskt! man kollar verkligen så dem är kvar när man vaknar också :p

www.nattstad.se/bexollila

2013-01-02 @ 17:38:22
Postat av: Fannie

Tack så mycket! och gott nytt år själv! :D

2013-01-02 @ 18:04:21
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se
Postat av: Rockabilly Pinup Girl

Sv: Ja verkligen, den tog nyss upp halva kylskåpet xD okej vad mysigt :)

2013-01-02 @ 19:31:45
URL: http://hotrodgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0