Filmsmak

Folk måtte ha dålig filmsmak i denna stad för vi var väl inte mer än 15 pers i biosalongen som tittade på Gangster Squad. Trodde det skulle vara mer folk då den hade premiär igår men ack så fel man hade.
 
Men hur som så tycke jag det var helt fantastisk, bra filmat och en jävligt bra story. Sen ska vi ju inte prata om Emma Stone som såg ut som värsta filmstjärnan alá old hollywood. Den röda klänningen hon hade i filmen skulle jag då inte tacka nej till.
 
Så tycker du om 40-50 tals eran med gamla bilar, gangsters/maffia krig så tycker jag ni ska gå och se den här. Jag vet ialla fall att så fort den här filmen finns att köpa från cdon så kommer jag klicka hem den. Den är nästan ett måste att ha i sin dvd samling.
/M
 
Kolla bara på klänningen, den är ju to die for.

Ditt ord
Postat av: minabr

sv; ja otroligt gott!

2013-01-13 @ 01:15:08
URL: http://miinabrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0