Här var det lugnt

Började dagen med att köra sambon till jobbet sen vart det frukost fika på sultans med grannen. Vi satt och snackade bort 1½ timme. Det var prat om allt från jobb, bilar till allmän flok vett.
 
Efter fikat packade jag in skräp i bilen, svängde förbi mina föräldrar och hämtade upp mer skräp innan dumpade allt på tippen. Mamma gjorde mig sällskap så vi åkte till ÖB sen, handlade lite bra ha saker. Införskaffade även en torrboll till bilen ihop om att slippa isen som blir på insidan av rutan.
 
När vi var i farten så åkte vi en snabb sväng ner på stan då mamma skulle ha en whitebord och jag skulle handla köttfärs från köttaffären. Så nu har vi ca 4 kiloköttfärs i frysen så det lär ju inte gå någon nöd på oss nu.
 
Fixade lunch, diskade och sen vart jag så trött så vilade en stund innan jag sen åkte och hämtade sambon som slutade kl 15 i dag. Svängde förbi pizzerian och köpte med oss kebabtallrik hem som fick bli dagens middag.
 
Bestämde oss för att vi storhandlar i morrn efter att vi varit i norrköping så istället la vi oss och slumrade en stund i soffan. Annars så har vi inte gjort och kommer inte göra många knop i kväll, blir lite teve tittande innan det är dags att sova.
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0