Trött i knoppen men inte kroppen

Arbetsdagen har gått bra även fast morgonen var seeeeeg. De första timmarna sniglade sig fram men som tur var hade jag lånat en bok utav min mor. Den är rikigt bra, han läsa ut nästan hela så ska läsa klar slutet om en lite stund.
 
Det var skönt att komma hem för jävlar vad trött i huvudet man blir av att typ inte göra något. Kroppen där emot är hur pigg som helst.
 
Resten av kvällen blir som sagt lugn, var förbi hemma hos mina föräldrar förut och hämtade mina böcker som hade kommit. Mamma och jag prata lite om resan till ullared som vi ska göra den 19 mars. Det är en bussresa, ska bli skoj även fast man måste gå upp i ottan haha.
/M
 
This is how I work ;)
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

vad roligt med ullared :D vi tänkte åka dit i april men bestämde oss för husvagn o kryssning istället ^^ hehe! men man ska ta kapslarna regelbundet typ 2månader annars hamnar kroppen i obalans och man vänjer sig liksom inte med förbränningen. som att ta piller i onödan :O då skulle du hellre kunna köra på PWO innan gymmet för att få mer energi o svettas mer :)

2013-01-21 @ 18:33:10
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Malin

låter bra, tänkte för din skull liksom :) inte kul att kasta pengar i sjön... ååååh billigt :O då förstår jag helt klart att det är värt att åka :D vad är det du läser? :)

2013-01-21 @ 18:47:54
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Bettan

Åhh va skoj med Ullared, har aldrig vart där men är definitivt en grej jag måste göra :)

SV; tack haar haft en lugn men samtidigt toppen helg.
haha ja den väggen är verkligen speciell dom flesta av mina kompisar förknippar lixom den med mig. :)

2013-01-21 @ 19:47:38
URL: http://veronicaaagesen.devote.se
Postat av: Louise

Roligt med Ullared, jag var faktiskt där idag :P

2013-01-22 @ 15:51:30
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0