Bitter fitta

Världen skulle gå under ifall jag slutade bry mig, fixa och organisera.

Okej kanske inte hela världen men en del av den.

Känner mig som en riktig bitter fitta i dag, förmodligen mensen som gör sitt.

Trött och irriterad på att saker inte kan flyta på för än. Tur att jag har en sådan underbar sambo som alltid får mig på bättre humör.

Ditt ord
Postat av: malin

haha jag kan samtidigt inte låta bli att skratta ^^ :D hoppas denna dag blir bättre och att jobbet går bra! :) gissar på att du inte gått av redan kl 8 :) vad händer i helgen? om en vecka exakt så ses vi :D

Svar: Denna dagen har varit kanon och jobbpasset flög fram :) Helgen blir lugn då jag ska jobba hela söndagen. Yes äntligen! :)
Maddiie

2013-07-19 @ 09:38:30
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0