Noll energi

Åkte till gymmet i morse men kände verkligen att jag hade noll energi. Körde lite rygg och sen stretchade jag igenom kroppen ordentligt.
 
Lutar emot att det blir en pw med min mor om en stund även fast vädret te är det bästa. Men frisk luft är alltid bra för kroppen vare sig det är soligt eller mulet ute.
 
Resten av dagen kommer spenderas hemma, ska pyssla med lite div saker.
/M
 

Ditt ord
Postat av: malin

sådär kände jag med innan gymmet denna morgon ^^ fast det är himla skönt efteråt :) stretcha är jag dock otroligt dålig på även fast jag vet hur viktigt det är :O här väntades det mulet väder hela dagen men hoppas på att det ska spricka upp senare

2013-07-04 @ 09:28:18
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0