Prata av sig

Gick av mitt 24 timmars arbetspass kl 14 i dag. Sambon kom och hämtade mig, vi åkte och handlade sen vart det soffan för min del. Fick huvudvärk lagom som jag slutade jobba men efter lite vila och en alvedon så försvann den.
 
Käkade tacos till middag, smakade så jävla gott då vi inte ätit det på evigheter. Traskade hem till mina föräldrar sen, pratade av mig lite om div saker.
 
Satt ute på deras uteplats och snackade bort nästan 3 timmar om allt mella himmel och jord. Åkte ut till sköldinge sen och hämtade hem min bil som vart lite ompysslade utav sambon i går.
 
Nu slöar vi i soffan efter ett skönt pass på gymmet. Ska strax hoppa in i duschen, sen blir det natti natti så vi orkar upp skapligt i morrn för ett nytt gympass.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0