Saknar

Jag saknar mitt långa hår jag hade innan jag klippte av det tidigt i våras.

Det känns som om håret inte växer något alls men det gör det. Åtminstone så skvallrar utväxten om att håret växer även fast det inte känns som så.

Har kommit till den där träliga längden då det varken är kort eller långt. Men det är tack och lov så långt att man kan sätta upp det i en liten hästsvans.

För hoppningsvis så har håret växt ut och blivit långt till nästa sommar.







Ditt ord
Postat av: malin

vad mysigt :) hoppas vi får en trevlig vistelse i Dalarna nu.. ska dock regna torsdag, lör, sön och mån! vad det står hittills iallafall.. jag vet precis vad du menar med den där längden :/ man kan inte göra ett dugg. skillnaden märker man ju mest bara själv. önskar att mitt växte lite snabbare med :) ändå lite trist med för långt att man inte kan göra så mycket i frisyrväg :/

2013-07-22 @ 21:59:05
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0