Sitter och spanar på

Har tagit det lugnt i dag, fortsatte med min pre- flyttstädning. Lika bra att böja i tid och skura skåp osv nu så det inte är så mkt smutts sen när det är dags för den riktiga flyttstädningen.
 
I går skrubba och torkade jag ur ena skåpet där vi bl a har vår fritös, skrubbade rent fläkt kåpan. Spisplattorna och spisknapparna fick sig även en ordentlig omgång.
 
I dag var det duschmunstycket plus slangens tur. Insåg dock att vi måste inskaffa en ny duschslang då den vi har är lite lätt ljusrosa på sina ställen efter all hårfärgning.
 
Nu slappar jag framför teven samt spanar på ikeas hemsida efter saker vi behöver till huset. Det kommer nämligen bli en tripp till ikea om någon vecka. Blir kanon då jag äntligen har hittat en bänk med skoförvaring som jag gillar som ska stå i hallen.
/M
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0