Strålande väder

Strålande väder ute i dag och det är ju typiskt att man ska jobba hela dagen då. Men men får försöka göra det bästa av det hela.
 
Känner mig som agda 88 år i kroppen, stel och jävlig. Den där helkroppsmasage jag ska få längtar jag efter men det dröjer tills mitten av augusti. Hon som jobbar där jag tänkte beställa behandlingen hade ont i ena armbågen, just my luck.
 
Vad har ni för planer för denna lördag? Någon som ska till Power big meet i västerås? Själv hade jag ju inte tackat nej till att åka dit, gå på marknade och titta på alla snygga bilar.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Känner som du, typiskt att man ska jobba när värmen är här. Men jag jobbar till 13.30 sen blir det balkongen.

Svar: Åh vad skönt, själv jobbar jag till 17 :/
Maddiie

2013-07-06 @ 07:21:28
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0