Utnyttja denna lediga dag

Ledig i dag och det ska utnyttjas till max. Har redan hunnit med lite sovmorgon samt en sväng på gymmet. Tvättmaskinen är nu i full gång med att fräscha upp våra träningskläder som inte luktade allt för gott.
 
Fått i mig lite frukost och väntar på att en kille ska komma över och titta på vårat barbord. Hoppas hoppas att han köper det för då blir det en pryl mindre att ta med sig i flytten.
 
Ska iväg sen och tvätta bilen, den behöver bli lite ompysslade. Sen ska jag sätta mig ner och skriva en lista på saker som vi kan börja packa ner sen efter att vi kommer hem från rättvik.
 
Om orken finns kvar när allt detta är fixat så ska jag köra på lite hemma spa.
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

låter som en bra dag! jag hoppas han köper barbordet :) alltid skönt att ha mindre o tänka på. ja men visst är det så. ska bli en trevlig tripp! :) hämtar husvagnen idag så kan vi börja packa lite större grejer att ta med :)

2013-07-20 @ 11:37:15
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: malin

vad synd :/ är det sådant man skruvar i väggen? vilken färg? :) men som sagt har ni ju ett tag på er att få det sålt :D fast tiden tickar ju på rätt bra ändå ^^

2013-07-20 @ 11:54:13
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0