Det gick i ett

Gårdagen gick verkligen i ett. Full fart från att jag började jobba fram tills jag hade kommit hem och skulle gå och lägga mig.
 
Började med att jag hade inskolning på jobbet som gick kanon. Efter jobbet åkte jag iväg och handlade då sambon och jag skulle grilla ute hos hans föräldrar.
 
Åkte ut till sköldinge sen, där vart det grillade hamburgare till middag. Rundad av med lite fika och sen hjälpte vi till att såga ned ena trädet i trädgården som hade gjort sitt.
 
Var hemma någon gång vid 20 tiden på kvällen, vart till att slöa i sffan en stund innan det vart sägen.
Sovit som en stock men när klockan vart 4.45 slog jag upp mina blå och kännde mig pigg. Inte helt okej men lyckades somna om tack och lov.
 
Har käkat frukost nu och laddar inför dagens arbetspass mellan 8-17. Blir raka vägen hem sen för lite middag och sen över till mina föräldrar.
/M
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0