Det ser ostadigt ut

I går kände jag mig som en riktig hurtbulle som körde två gympass samt två pw under dagen. Men jävlar vad bra jag sov i natt jag förutom det att jag vaknade kl 3.
 
I dag är det jobb som står på schemat, vädret kunde ju ha varit bättre. Ser ostadigt ut men gråa moln som börja hopa sig på himmlen. Får hoppas att regnet håller sig borta under dagen, det får gärna komma på natten om det ska va så.
 
Som sagt jobb i dag mellan 8-17 sen när jag har slutat så är det full fart. Blir hem och få i sig lite mat innan vi ska ut till sköldinge.
 
Hoppas ni får en fin dag och att vädret hos er är bättre.
/M

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Tack. Hoppas du har en bra dag på jobbet!

2013-06-19 @ 10:10:44
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Camilla Nordstedt

Låter härligt ju ^^
Då kan du säkert dock svara på min fråga. Behöver nämligen också träna armar och och magen, börjar bli lite fett där nu. Men vad ska man använda/göra för att träna just dom två delarna på kroppen? Armarna och magen då alltså :)

2013-06-19 @ 14:04:04
URL: http://misscanon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0