Fick en del gjort

Tog en sväng ner på stan i ett försök till att bränna lite pengar på kläder. Men jag gick på en nitlott igen men där emot så kom jag hem med lite smink och en ny bikini.
 
Det är ju inte helt fel det heller, avrundade svängen på stan med att köpa med mig thai mat som fick bli dagens lunch. Efter att ha tryckt i mig kycklingwoken så kom suge på att städa tillbaka.
 
Så jag ägna resten av eftermiddagen till att städa, tvätta och fixa det fint i lägenheten. Var snäll och klippte föräldrarnas gräsmatta, passade på att norpa med mig några kvistar syrener.
 
Fick ett litet paket från emma i dag men jätte fina ringar som jag hade beställt utav hemma. Hon hade även skickat med en 3:e ring som en lite överraskning. Tack fina du!
 
Efter middagen så roade jag mig med att färga håret (rött of course) och måla naglarna. Ska strax duka upp ett fat med en massa frukt och knäppa en kall cider och bara njuta utav kvällen.
/M
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

jag älskar bikinin :) visst är det så att när man VILL o KAN shoppa så finner man inte ett dugg :O

2013-06-06 @ 09:28:26
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0