He know how to push me

Har varit en sväng på gymmet nu i kväll och svettats lite. Körde armar och så avrundade jag med bålstyrka i form av planka.
 
Det är en utav mina hat övningar just för att den är så sjukt tråkigt och jobbig. Men sambon vet verkligen hur han ska pusha mig för att jag ska kämpa. Han kan konsten till att reta upp mig så jag blir så arg att jag bara måste prestera lite till haha.
 
Körde plankan för andra gången och lyckades hålla ut 1 min 5 sek vilket inte är illa pinkat ifall jag får säga det själv. Men jävlar vad jobbigt det var, låg helt död på mattan sen. Ska försöka köra den övningen minst 2 gånger i veckan och sakta men säkert utmana mig själv att hålla ut längre och längre.
 
Nu ska vi gotta oss med lite fullkornsmackor innan det är dags att krypa ner i sängen.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

fy fan jag avskyr verkligen plankan.. den är som du säger, tråkig och jobbig ^^ skönt att sambon kan pusha dig lite extra.. ha som mål att klara t.ex 2min eller något? tror du klarar längre än mig faktiskt. armarna darrar som asplöv ganska snabbt xD

2013-06-02 @ 09:15:45
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0