Hello sunny day

Måndag och en ny arbetsvecka kör igång, i dag är det eftermiddags/kvällspass som står på schemat. Men innan det är dags att jobba så har jag lite saker som skall uträttas.
 
Har varitpå gymmet på morgonen och tränat mage/rygg och så vart det en hel del streching. Man ser på gymmet att det är en hel del som glömmer det här med att strecha efter att de tränat. Vart även en pw på 35 min med min mor som sällskap.
 
Annars så ska jag ta tag i disken, åka och handla samt vika en massa tvätt. Innan det är dags att jobba.
/M
 

Nya racer (löpar) skorna, en förtidig födelsedagspresent från mina föräldrar.
Dagens frukost - hallonsmoothie med havre.

Ditt ord
Postat av: nickolina

galet va smrrigt det såg ut :)

2013-06-25 @ 20:41:59
URL: http://nickolinanyfiken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0