Jobb fredag

Godmorgon, har hunnit med att köra sambon till jobbet, packa jobbväskan, nu sitter jag och smälter frukosten. Om en liten stund är det dags att röra sig mot jobbet.
 
Hela denna fredag kommer spenderas med jobb, kl 8 i morrn så går jag av mitt jobbpass. Då är jag ledig fram tills nästa fredag.
 
Vädret i dag ser ut som om det inte har bestämt sig för ifall det ska va soligt eller om det ska regna. Jag hoppas ju på det förstnämnda.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

vädret var lite sisådär här innan också men nu skiner solen någorlunda :) långt pass men skönt ändå att du får ledigt en vecka :D några planer för helgen? :) ha en fin fredag på jobbet!

Svar: vi åker till några vänner i laxå i dag där det ska grillas/festas. Vad har ni för planer för helgen?
Maddiie

2013-06-28 @ 09:04:36
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: En cowgirls drommar

Skönt med lite ledigt! Skulle behöva semester NU... även om jag var ledig mån-ons denna vecka :P Men bara 2 veckor till semester ^^

2013-06-28 @ 11:48:46
URL: http://encowgirlsdrommar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0