Så jäkla typiskt!

Hade en jätte trevlig dag i norrköping med min kusin. Vi plöjde igenom många affärer ihop om att hitta de där plaggen som skriker köp mig!
 
Min kusin hittade en del men jag själv hittade typ nada. Fick med mig en svart tubtopp från gina tricot samt två essie nagellack som var på rea. Fick betala 100 kr för båda lacken vilket var ett klipp då de annars går på 129 kr st.
 
Den där plisserade kjolen från hm som jag var ute efter hade inte kommit in. Var grymt besviken, kollade i andra affärer efter någon liknande kjol men det var ju som att leta efter en nål i en höstack.
 
Lite typisk så där att när man väl har pengar som man faktisk kan unna sig att shoppa lite för ja då hittar man inte ett skit. Men när man nästan är luspank då hittar man en uppsjö utav snygga kläder man vill ha.
 
Men men fick ialla fall lite mer bläck på kroppen idag hos Roger. Byggde ut tatueringen på vänster armen, vart två fjärilar. Kan ju säga att armen är skapligt mör och svulle nu men ack så nöjd jag vart med resultatet.
 
Bild på tatueringen får ni sen när den värsta svullnaden har lagt sig för nu ser det ut sm jag har en mega biffig triceps haha.
/M
Den här plus 2 nagellack kom jag hem med idag
 

Ditt ord
Postat av: malin

åh det brukar vara så ^^ vad spännande att se tatueringen sen.. insåg idag på gymmet att jag har sjuukt många tatueringar :P haha! tack dagen har varit bra :) hoppas din varit likaså :D

2013-06-04 @ 18:19:07
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Anna Katana

Kul att du byggt ut tatueringen. Men den där med shopping är verkligen så typiskt, när man har pengar hittar man ingenting.

2013-06-04 @ 21:13:52
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: nickolina

fin topp!

Svar: tack :)
Maddiie

2013-06-05 @ 21:11:35
URL: http://nickolinanyfiken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0