Svettig och jävlig

Gud så gött det var med sovmorgon denna söndag. Rullade ur sängen 7,55 och drog på mig tränings kläderna då gymmet skulle få sig ett besök.
 
Idag plågade jag mig 20 min på crosstrainern och det resulterade i att jag var genom svettig. Bena var som stumma klubbor men jäklar så skönt det kändes.
 
Har slöat i soffan en stund men ska nu ta mig i kragen och plocka lite i lägenheten. Det ser ut som en mindre orkan har dragit fram här. Ska se ifall jag kan sätta sambon på att ta disken och ev göra middagen ikväll.
 
Blir en sväng ut till sköldinge, släppa av sambon vid garaget och själv ska jag fika med min kusin. Snacka lite skit och planera lite inför norrköping på tisdag.
/M
Nya tränings strumpor samt linne från gina tricot som fick följa med hem igår

Ditt ord
Postat av: malin

linnet var riktigt snyggt :D hahahaha ja visst är det så. brukar ha en mjuk matta under armbågarna för jag tycker det gör så jäkla ont xD ^^ CT är riktigt skönt :D

2013-06-02 @ 10:18:56
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0