Burr ..

24 timmars arbetspasset har gått kanon och lyckades även sova bra under natten. När jag klev ut till bilen i morse så var det -7 grader ute. Burr det var ingen höjdare, hoppas det tar och vänder snart.
 
Har vilat någon timme och snart ska sambon och jag bege oss till norrköping. Det ska inhandlas lite prylar till garaget. Sen när vi kommer hem ska jag bädda ner karln då han inte känner sig riktigt hundra i kroppen.
 
Har ni några roliga planer för denna lördag?
/M
 

Ditt ord
Postat av: Maria

Tack så jättemycket! Och jag ber om ursäkt för supersegt svar men bättre sent än aldrig haha! Hoppas allt är bra med dig :)

2013-03-23 @ 16:31:37
URL: http://www.nattstad.se/HallonMia
Postat av: Emma

Ja, jag får försöka göra det. Hon tipsa om att jag kan ha en typ "pappa bok" som jag kan skriva i också för att få ur mig.

Bra skrivet av dig, jag vet ju att han vill att vi ska leva på som vanligt. Men det är väldigt svårt ibland. Man vill bara åka dit och krama honom och skrika att han inte får dö. Men det går ju inte. :(

Du/ni hjälper JÄTTE mycket med alla goa kommentarer! Det ska du veta!

2013-03-23 @ 22:04:43
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0