Dags att varva ner en lite stund

Det har varit full fart på morgonen men lycakdes faktisk trycka in en lite sovmorgon på det hela. Har varit över en sväng hos mina föräldrar och lånat deras telefon.
 
Ringt en massa samtal och fixad div papper. Det här med att söka/få ersättning från a-kassan är nästan ett heltidsjobb då det känns som det är 450 st papper man behöver fylla i för att de sen ska kunna ta ett beslut.
 
Vart en sväng ner till bolaget och sen upp till ica maxi för att köpa en god sallad till lunch. Så nu ska jag sätta mig ner i soffan, varva ner och njuta utan lunchen.
 
Sen i eftermiddag bär det av till jobbet då jag kör ett eftermiddags/kvälls/natt pass. Så ikväll blir det fredagsmys framför gladiatorerna.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Hoppas det blir en bra kväll/natt på jobbet med gladiatiorerna.

Hopplöst att det alltid ska vara så mycket papper när det gäller myndigheter.

2013-03-08 @ 11:33:22
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0