Försöka komma till ro

Arbetskvällen har gått bra, nu ska vi ta natter. Ska bara försöka komma till ro och försöka somna. Känner mig lite deppig och saknar mitt hjärta lite extra mkt ikväll. Vet inte om deppigheten har att göra med allt tråkigt som händer E. Längtar faktiskt ganska mkt tills jag går av mitt pass kl 14 i morrn så jag får pussar och gosa in mig i sambons famn.

Ditt ord
Postat av: Angelica

Ha en härlig påskhelg.. Ledig och ska njuta av våren?

2013-03-28 @ 23:20:58
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Postat av: Malin

hoppas du fick lite sömn iallafall! jag håller med dig, också lite deppig när jag tänker på det. Hemskt orättvist! sådant ska inte behöva drabba någon.. Tighta träningsbyxor kan vara helt ok beroende på men helst inga sådana :P hur är det med karln din, är han frisk nu? :) några planer annars över påsk mer än jobb? glad påsk till dig/er! kramar

2013-03-29 @ 09:32:25
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0