Härligt lördag

Har varit en sväng i norrköping, sambon hittade allt han skulle ha till garaget. Han var även gullig och köpte ett par skyddsskor åt mig så mina fossingar kan gå säkert i garaget.
 
Käkade lunch på max och det smakade lika bra som alltid. Stannade på ica maxi på vägen hem och köpte lite choklad.
 
Resten av dagen har vi bara tagit det lugn, slöat i soffan då ingen utav oss har känt oss hundra. Vart kebabtallrik/kycklingsallad till lunch då ingen utav oss orkade laga mat. Det är tur i oturen att vi inte har så långt till pizzerian haha.
 
Tränat lite rockring så i morrn får jag se ifall magmusklerna är lite ömma. Har även legat på spikmattan i 20 min så nu hoppas jag spänningarna i ryggen släpper lite.
 
Blir strax sängen så fort Irene Huss deckaren är slut.
/M
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0