Helt slut i både kropp och huvud

Nu har man varit hemma i drygt 1 timme efter att ha spenderat en heldagen på ullared. Bussresan både dit och hem gick kanon. Vi hade jätte trevliga och bra bussschaufförer vilket åtminstonde jag tycker är viktigt då det är en bit att åka till ullared från katrineholm.
 
Risken var minimal att jag skulle gå tomhänt från ullared. Hittade nästan allt som jag hade på min shoppinglista plus att lite fler saker som inte stod på listan fick följa med.
 
Två stor bärkassar kom jag ut med därifrån och det toatala kalaset gick på dygt 3400 kr vilket inte alls är farligt med tanke på vad jag köpte för saker.
 
Vad jag köpte får ni reda på i morrn för nu tänke jag krya ner i sänge innan mina ögon går i kors haha.
/M
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0