Massor med energi

Gud så härligt det var att åka till gymmet och göra av med lite energi. Tränade igenom hela kroppen så den skulle bli lagom trött.
 
Åkte och storhandlade efter gymmet så nu är det fullt i både kyl och frys. Tog en driv när  jag kom hem och plockade lite i lägenheten samt tog disken. Tränade lite rockring när jag ändå var i farten.
 
Körde sen på lite hemma spa genom att fila fötterna, ansikts skrubb, vanlig hårinpackning samt färginpackning för håret. Avslutade med att smörja in hela kroppen då jag brukar kunna bli en riktig torrboll på vintern.
 
Har passat upp lite på sambon som inte allas är kry, tror han har åkt på någon virus förkylning. Stackarn ligger nu nerbäddad i soffan och är skapligt uttråkad på tillvaron.
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Soxxi '

SV: Tack så mycket! Det är från ullared, haha. :D
Åh ja, det har jag! Detsamma :)

2013-03-24 @ 18:24:04
URL: http://rockqueens.blogg.se
Postat av: Sara

Åh vad mycket du hunnit med :)

Svar: ibland så får jag mina ryk :D
Maddiie

2013-03-24 @ 18:28:40
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0