Vaknar till liv

Jobb kvällen/natten gick bra men när jag kom hem i morse så kröp jag ner i sängen brevid sambon. Även fast jag har sovande natt så sover man inget bra. Så för att känna mig rikigt utvilad och pigg till kvällens festligheter så sov jag 2½ timme.
 
Sambon var så underbar så han gick upp och fixade amerikansa plättar åt oss som jag precis nyss har tryckt i mig. Ska vakna lite till liv innan jag beger mig en sväng ner på stan sen blir det hem och plocka lite i lägenheten.
 
Resten av dagen sak jag bara ladda upp inför kvällen och pyssla om mig själv. Sen hoppas jag verkligen att träningsvärken ger med sig lite för den har varit en pain in the ass hela gårdagen.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Hoppas du får en riktigt rolig kväll nu :D

2013-03-02 @ 11:20:51
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Åh vad gott med amerikanska plättar. :D

2013-03-02 @ 12:24:52
URL: http://evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0