Är ju inte det minsta pepp

Vaknade kl 3 i natt och kände mig utsövd och det är inte riktigt okej. Som tur var kunde jag somna om och vaknade inte förens klockan ringde.
 
Ute är det mörka moln och det dugg regnar ute, man blir ju inte speciellt pepp på att behöva kliva ut genom dörren. Har bara ett kort arbetspass i dag så ska väl inte klaga och dessutom så jobbar jag ju inomhus.
 
Har ni några speciella planer för denna fredag?
/M

Ditt ord
Postat av: malin

åh samma här.. var upp på toa sedan var jag pigg! men lyckades somna om. dock fick jag lov att vara hemma igen tack vara min dumma mage! hoppas dagen går fort och att vädret bättrar på sig inför helg.. jobbar du i helgen? :) själv ska jag packa inför kryssningen o fixa med lite smått idag :)

2013-05-10 @ 09:41:54
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0