It burns

Oj vad den här dagen har flygit fram och snart är det dags att krya ner i sängen för lite skönhetssömn. Men vi har hunnit med två gympass i dag, ett på morgonen och ett nu på kvällen.
 
Körde mage och rumpa nu i kväll, gjorde situps på en halvpilatesboll. Det brändes riktigt ordentligt i magmusklerna kan jag säga. Sen körde jag planka också, klarade bara 30 sek men ska jobba på att kunna stå längre.
 
Vi har hunnit med att fira sambons brorson ute i forssjö, det var full fart på honom. Det bjöds på bullar, kakor och en jätte fin tårta med blixten macqueen på.
 
Åkte och storhandlade uppe på willys efter middagen så nu är det fullt i både kyl/frys och skafferiet så vi klarar oss månaden ut. Passade på att köpa färska hallon och vattenmelon när vi var där uppe.
 
De smaskade jag i mig med lite kvarg efter att vi kom hem efter kvällens gympass. Det var inte många själar på gymmet men oandra sidan så är det ju löningshelg så det är väl många som väljer att gå ut på krogen och svira.
 
Nej snart dags för sängen för i morrn väntar ett 8 h arbetspass, får hoppas på bra väder så vi kan vara ute lite.
/M
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0