Jag kan skatta mig lycklig

Dagens arbetspass gick bra även fast jag vaknade kl 5 i morse och hade svårt att somna om. Full rulle har det varit i dag på jobbet men det är skönt för då blir det inte så mycket dö tid.
 
Handlade efter jobbet och när jag kom hem möttes jag av doften av nytvättade kläder. Min underbara sambo hade vikt ihop den rena tvätten och tvättat en ny maskin med tvätt.
 
Som om det inte räckte så hade han fixat disken, plockat iordning i lägenheten och så fixade han middagen. Vilken underbar karl jag har, jag kan verkligen skatta mig lycklig.
 
Kvällen har varit lugn, tittat på teve och myst. Blivit lite bortskämd av sambon då jag har fått fötterna masserade och blivit kliad på ryggen. Mycket glad och lycklig tjej som strax ska krypa ner i sängen efter en lång dag.
/M
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0