Några timmar till

Det hade ju inte skadat att få sova några timmar till men så blir det inte. Var motigt att gå upp i dag, vet inte ifall det beror på att man vaknade till ett grå trist väder.
 
Tycker man blir så mycket mer pigg och fylld med energi när man får vakna till en stor sol på morgonen. Jag får försöka försetälla mig solen så kanske jag blir pigg.
 
I dag är det jobb mellan 8-17 sen tror jag det blir en sväng till gymmet ikväll. Ja det var väl på ett ungefär så min tisdag ser ut.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Imorgon skulle solen titta fram igen, det behövs verkligen nu. Varit för många dagar med trist väder.

Hoppas du får en bra dag på jobbet!

2013-05-14 @ 10:39:44
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: malin

hoppas dagen går bra :) vaknade upp till regn jag med idag.. ingen höjdare! o fy vad seg man var.. hade gärna sovit ett tag till eller vaknat till en stor sol. visst var dom fina?! :D älskade verkligen motivet på dessa ringar o att de var svartvita.. såg nämligen deathly cute sälja likadana fast i färg på båten men föll inte i smaken..

2013-05-14 @ 10:58:45
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0