Run bitch run

Unnade mig lite sovmorgon och klev upp kvart i 8. Vaknade till en stor sol och blå himel och det är ju inte en fel start på den nya veckan.
 
Frukosten ligger i magen och nu tänkte jag snöra på skorna och ta en power walk. Får se ifall jag rör mig bort till gymmet sen eller om jag nöjer mig med promenaden.
 
Blir ev ett jobbpass ikväll på 19 timmar, får besked under dagen om hur det blir. Annars så händer det inte så mkt.
Har ni några planer för dagen?
/M

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Är det jag saknar med pers.assistent att man jobbade många timmar men färre dagar. Blev mer ledighet på så vis.
Hoppas starten på veckan fortsätter lika bra!

2013-05-06 @ 10:38:54
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0