Shoes are a girl´s best friend

Haft en trevlig dag på ikea och marieberg igen, var ju inte länge sen vi var där ;) Sambon köpte en ny kudde då han inte var riktigt nöjd med den ena han köpte sist.
 
Inne på marieberg så tittade vi på mobiltelefoner, klämde och kände men ingen föll i smaken. Blir till att kolla på nätet sen och se ifall han hittar någon. Funderar på ifall jag skulle ta och byta upp mig till en ny med bättre kamera i.
 
Det är ju sällan man har kameran med sig ifall man skulle springa på någon man vill ta kort på men mobilen har man ju nästan alltid med sig. Men vi får se hur det blir, får suga lite på den karamellen.
 
Jag kom ialla fall hem med 2 par skor, en kvinnas bästa vän. Det vart ett par blåa ballerina skor och ett par gympadojor att ha till att powerwalka i. Köpte anteckningsblock som man kan sätta upp på kylen med magnet samt bakformar.
 
Väl hemma vart det en tur ut till sköldinge där det var tänkt att sambon skulle hålla på i garagte och jag ta en långpromenad. Men vi fastnade hemma hos svärföräldrarna där det bjöds på kaffe och smörgåstårta.
 
Nu är vi nyss hemkomna, har fixat matlåda till sambon och nu blir det slappa i soffan. Ska dra iväg till gymmet om någon timme och svettas lite.
/M

Ditt ord
Postat av: Malin Sirviö

svar: Tack så mycket! :) Vad gjorde du själv igår?

2013-05-01 @ 19:50:52
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: Meela

Kul med shopping dag, jag lurar på att köpa en bättre kamera jag :D har med min över allt. Får se vad det blir.
Härligt med nya skor, alltid lika trivsamt tycker jag.
Kram

2013-05-02 @ 12:28:21
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu
Postat av: Sara

Såå fina ballerinaskor :) behöver lite nya!

2013-05-02 @ 14:05:29
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0