Sprallig

Jag känner mig nästan som en ko som ska ut på grönbete. Helt sprallig och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen någon stanns haha.
 
Har nog med grönskan att göra och alla endorfiner som kroppen frigör när man tränar, endorfinerna gör att känner en känsla av välbefinnande. Det är därför man mår så himla bra efter ett träningspass.
 
Har röjt lite här hemma och fixat så allt är klart tills jag ska dra iväg till jobbet. Är dock några timmar kvar tills jag börjar så det får bli att slappa lite framför teve och läsa lite bloggar.
 
Vad har ni för planer för dagen och har ni några roliga planer för veckan?
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Kan du inte vara snäll och skicka lite av din energi till mig?
Önskar dig desamma!

2013-05-20 @ 12:51:42
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0