Teknik

Sambon och jag tittade på film i går, Silver Linings Playbook(du gör mig galen). En riktigt rolig och bra film med bla Bradley Cooper, Jennifer Lawrence och Robert De Niro.
 
I dag vart det en sväng till gymmet på morgonen, vi körde ett lugnt pass sambon och jag då vi inte kände oss helt på topp. Hämtade ut våra nya mobiler påvägen hem.
 
Sen har jag suttit större delen av förmiddagen och lagt in kontakter, bilder och musik i telefonen. Har fått fråga sambon stup i kvart om hur gör jag nu och vad ska jag nu välja osv. Är inte speciellt teknisk för fem öre men telefonen är igång och funkar som den ska.
 
Bytte ut min gamla HTC Wildfire S mot en HTC One S som har bla en bättre kamera vilket var en utav orsakerna varför jag bytte mobil.
 
Ska strax röja lite här hemma innan sambon och jag rör oss ut till sköldinge för lite lantluft och skitsnack.
/M
Nya leksaken ;)

Ditt ord
Postat av: malin

roligt med ny mobil :) hoppas du blir nöjd! tycker en bra kamera är viktigt med mobilen ändå. låter ju jätte bra att de fixar i ordning lägenheten o anpassar den.. om det ändå kunde hända grejer här med o få lite pli på köket t.ex..

2013-05-05 @ 16:53:42
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0