Telefon nördar

Arbetsdagen gick fort och de dåliga vädret sprack upp och lät solen titta fram. Så härligt för man får så mycket mer energi när solen är framme.
 
Sambon och jag ner en sväng på stan när jag kom hem från jobbet. Var in till bokaffären och köpte lite färgat papper till ett litet projekt jag har.
 
Var en sväng in på bolaget sen där köpte jag lite cider, vikbo röd rabarber. Vart hem och fixa middag och sen dog jag i soffan i drygt 2 timmar.
 
Har varit en sväng upp till ica för att handla lite gott gott samt något ätbart till lunch i morrn. Sen har sambon och jag suttit med våra mobiler och kört quizkampen samt songpop mot varandra. Vad då telefon nördar haha
/M
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0