The last day of may

Fredag och det är sista dagen i maj innan vi går in i juni månad. Det är sjukt vad fort den här månaden har gått! Känns som det inte var så länge sen maj månad stod runt husknuten.
 
Nu tycker jag tiden kan gå lite saktare, vädret kan bli lite bättre så vi hinner njuta av sommaren innan det är dag för ett halvår i mörker och kyla igen.
 

I dag har jag ett 24 timmars arbetspass att se fram emot, större delen utav dagen är fullspäckad så tiden kommer nog gå snabbt. Finalen utav let´s dance går ikväll på teve så det ska vi kolla på, se om det blir oscar eller markoolio som tar hem vinsten.
 

Nu ska jag fixa till mig och packa jobbväskan så jag är start klar. Önskar er alla en trevlig fredag!
/M
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0