Uppe med tuppen

Här varit vaken sen kl 5 i morse. Fattar inte varför jag ska vakna så tidigt för när jag jobbar ett kombinerat natt/dag pass.

Slutar kl 14 i dag så det är ju skönt. Blir raka vägen till affären för att handla lite saker till middagen. Sen om jag känner mig själv rätt så blir det nog en powernap på soffan.

Ser ut som att det kommer bli middag ute hos svärföräldrarna i sköldinge ikväll. Får hoppas det tråkiga vädret vänder under dagen så man kan grilla ikväll :-)

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Typiskt att man vaknar så tidigt på jobbet, men hoppas du får en bra dag i alla fall.
Låter ju som att det blir en bra avslutning (:

2013-05-24 @ 10:33:10
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0